Субота, 02.11.2024, 01:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Новобиківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Шкільне життя [433]
Оздоровлення-2014 [12]
Відпочинок учнів Новобиківської ЗОШ І-ІІІ ступенів в пришкільному оздоровчому таборі "Романтик"
Оздоровлення-2015 [14]
Відпочинок учнів Новобиківської ЗОШ І-ІІІ ступенів в пришкільному таборі "Романтик"
Оздоровлення-2016 [11]
Робота пришкільного табору "Романтик"
Оздоровлення-2017 [13]
Робота пришкільного табору "Романтик" в Новобиківській ЗОШ І-ІІІ ступенів
Оздоровлення-2018 [11]
Робота пришкільного оздоровчого табору "Романтик", 2017-2018 н.р.
Оздоровлення 2019 [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолог радить

ПАМ'ЯТКА УЧИТЕЛЮ
« Щоб урок, був ефективним»
• На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу.Діти не мають боятися припуститися помилки.
• Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів самостійно думати і працювати.
• Творче ставлення до роботи й навчання - - запорука ефективного уроку.
• Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили.
• Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру,діти запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них
донести.
• Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
• Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
• Добрій пам'яті передує пильна увага.
• Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
• Чогось навчить можна тільки практикою.
• Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
• Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
• Якщо дитина дивується - - вона починає мислити. Нові ідеї - - продукт творчої уяви.
• Зацікавленість - - найсильніша мотивація для навчання.
• Учіть дітей робити записи.
• Запам'ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень    учителя    можна    зробити    висновок    з    того,    як    він    уміє
висловлюватися.
• Є два основних мотиви, які  формують поведінку людини:  отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
• Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
• Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
• Учитель не  має говорити  без упину.  Діти  не  встигатимуть  за його думками.
• Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку.
Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz