Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Психолог радитьПАМ'ЯТКА УЧИТЕЛЮ« Щоб урок, був ефективним» • На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу.Діти не мають боятися припуститися помилки. • Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів самостійно думати і працювати. • Творче ставлення до роботи й навчання - - запорука ефективного уроку. • Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили. • Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру,діти запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести. • Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це. • Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки. • Добрій пам'яті передує пильна увага. • Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя. • Чогось навчить можна тільки практикою. • Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше. • Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення. • Якщо дитина дивується - - вона починає мислити. Нові ідеї - - продукт творчої уяви. • Зацікавленість - - найсильніша мотивація для навчання. • Учіть дітей робити записи. • Запам'ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися. • Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках. • Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей. • Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей. • Учитель не має говорити без упину. Діти не встигатимуть за його думками. • Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття. |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||