Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Крок - шлях до особистостіКрок до патріотизму
Вивчення українського напрямку у всесвітній історії; - дослідження генетичної пам’яті свого народу; - визнання своєї гідності серед інших націй; - толерантність, повага та інтерес у спілкуванні з іншими народами, народностями, національними меншинами. Крок до порядку - контроль відвідування учнями занять; - робота з порушниками поведінки; - боротьба із запізненнями на урок; - дотримання правил етикету; - сприяння запровадженню шкільної форми. Крок до знань - контроль за успішністю всього класу і кожного учня окремо; - допомога невстигаючим; - участь у проведенні предметних тижнів; - індивідуальна науково-дослідницька робота учнів; - проведення вікторин, інтелектуальних ігор. Крок до дорослості - відповідальність за власні вчинки; - правова грамотність; - контроль за чергуванням по школі та класах; - озеленення класних кімнат; - ремонт класних кімнат; - збереження шкільного майна; - облаштування пришкільної території; - робота на пришкільних ділянках. Крок до здоров'я - організація та проведення спортивних змагань; - заняття у спортивних секціях; - знання й виконання загальноприйнятих норм моралі; - роз’яснювально – агітаційні акції «Ми – за здорове покоління»; - організація зустрічей з лікарями, працівниками правоохоронних органів, психологами. Крок до культури - народознавчі експедиції;
- лекторії естетичного виховання; - збереження чистоти мовлення; - культурологічні диспути; - випуск загальношкільної газети «Школяда»; - тематичні вечори про видатних людей України і світу взагалі; - загальношкільні вечори культурного дозвілля. Крок до добра - шефська робота (допомога одиноким, престарілим, ветеранам); - природоохоронні акції; - сприяння проведенню ігор, вікторин, конкурсів, ранків для молодших школярів; - акції Милосердя (збір іграшок, навчального приладдя, одягу, взуття для вихованців інтернатів, дитячих будинків). |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||