Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Все ближче й ближче до завершення, а в таборі "Романтик" діти не сидять без діла.Сьогодні 14 червня там пройшов день бантика. Всі загони готувалися до цього дня заздалегідь, і більшість діток поприходили до табору з бантиками у волоссі, на різних частинах одягу, на взутті, і вони презентували їх перед глядачами.
Для тих учнів, які проштрафилися і забулися прикрасити себе бантами, були розроблені так звані "штрафні завдання": наприклад, протанцювати як пінгвіни або проспівати пісню, протанцювати як клоуни і т.д.
...
Читати далі »
|
13 червня вихованці табору "Романтик"здійснили цікаві та захоплюючі дві екскурсії: одна група дітей, в кількості 45 учнів, відвідали товариство "Адам - Компані". Діти на власні очі побачили технологію виробництва лимонаду з натуральних фруктів, а також поласували смачним лимонадом.
А друга група дітей, в кількості 30 учнів, відвідали музей імені П.Г.Тичини в селі Піски.
...
Читати далі »
|
Табірна зміна підходить до завершення, але діти з пришкільного табору "Романтик" не сидять і дня без цікавих конкурсів та розваг.І от день 12 червня теж не пройшов дарма. Це був день гумору. Він складався з двох етапів - 1.це конкурс "Розсміши коміка", в якому учасники за одну хвилину повинні були розсмішити суддів та 2 етапу, який мав назву "Найсмішніша смішинка", де дітям необхідно було розказувати смішинки. Кожен загін по - своєму оригінально справився з даними завданнями та в кінці всі учасники отримали цінні подарунки.
|
10 червня 2017 року у пришкільному таборі "Романтик" проходили ігри та розваги, менші за віком діти дивилися мультфільми в мультимедійному класі, старші дітки змагалися по міні - футболу, а також директор табору Трохимець Г.М.провела церемонію нагородження переможців цих змагань.
Учасники отримали грамоти та цінні подарунки.А ще до нашого табору завітала працівник служби у справах сім`ї, дітей та молоді - Журибеда Л.Д., яка виступила перед дітьми з лекцією на тему: "Шкідливі звички та правильне харчування".
...
Читати далі »
| |
|
|
| | |