Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 1 Показано матеріалів: 1-1
Предмет іноземна мова має великі можливості у формуванні й
вихованні особистості: поряд з рідною мовою він розвиває
мислення школяра. Основним психолого-педагогічним підходом у
вивченні іноземної мови вітчизняні й зарубіжні методисти
вважають особистісно-орієнтований підхід. Під
особистісно-орієнтованим треба розуміти таке спілкування, що
ґрунтується на інтересі до людини, на доброзичливому,
тактовному, поважному ставленні співрозмовників, на знаннях
індивідуально-психологічних особливостей їх характеру,
темпераменту. Суть підходу в тому, щоб зробити дитину
соратником у її навчанні й вихованні, націлити її на
педагогічне співробітництво.
|
|
|
| | |